Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

maandag 30 april 2012

Tuinhuisje bijna klaar.

Dag allemaal,

We zijn druk aan het klussen buiten.
Ik in de tuin en manlief is nog bezig met het verven van het tuinhuisje.
Ik ben van nature niet zo geduldig, dus heb ik een beetje om hem heen gemanouvreerd zodat ik jullie toch alvast een paar foto's kan laten zien.







Nu nog een beetje groen erbij en dan.........
laat de zomer maar komen!

Groetjes,
Geke


15 opmerkingen:

  1. Wat mooi Geke....bij jou is het echt een binnen buiten gevoel....prachtig bij elkaar gezocht.
    Hier kun je uren in vertoeven....wat zal je hier blij mee zijn....ik wens je veel genot!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige plaatjes Geke. Het is vandaag een heerlijke dag om buiten te klussen.
    Je heb sfeervolle hoekjes in de tuin.
    Succes nog even met het schilderwerk.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geke,

    Dat ziet er super uit zeg en wat gezellig!
    Geniet er heerlijk van!

    Fijne avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een gezellige tuin heb je. Hartstikke leuke spulletjes!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt mooi zo! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tuin heb je! Mooi gecombineerd met brocante objecten. Lijkt me heerlijk zitten onder het afdakje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gezellige tuin zeg!
    Mooi gemanoeuvreerd ook hihih
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice pictures and yes now we have spring!

    Hugs
    Elna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er al super uit. Je laatste foto is mooi!Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk ,jou tuin is netjes ,nou de mijne moet hoognodig gedaan worden ,twas vandaag een mooie dag ervoor maar helaas ,khad leukere dingen :)
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tuinhuisje! Daar zul je heel wat uurtjes te vinden zijn. Zowel met mooi weer als regen kun je hier lekker zitten!

    ZIet er allemaal prachtig uit!

    Lieve groet,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ziet je tuin er al mooi uit!
    En ook de rest van je huis, helemaal top!
    Ik ga je volgen!

    Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's van een gezellige tuin.
    Krijg helemaal de kriebels om mijn ex-stal ook leuk aan te kleden.
    Voor groen bij je in de tuin hoef je niet ver te gaan-genoeg tuincentra in Assen.
    Kan je helaas niet via email bereiken,dat lukt op de een of andere manier niet bij mij.
    Maar waar zitten in Drenthe leuke brocante winkels???
    Ken alleen de 2 zaken van -In den Uylenbal.
    Fijne tijd in je gezellige tuin.
    groetjes Truus uit Drenthe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er mooi uit! Ook de foto's van je vorige post zien er gezellig uit!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij jou is het niet alleen binnen gezellig zitten, maar ook buiten; ik zie heel veel mooie spullen!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen