Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

donderdag 21 juni 2012

De Tjotter in Assen

Dag allemaal,

Ik dacht altijd dat Assen geen leuke brocantewinkeltjes heeft, maar ik neem mijn woorden terug. 
Laatst reed in door de Venestraat toen mijn oog viel op dit winkeltje....


Ik wist wel dat er een winkeltje zit, maar niet dat het zo'n leuk winkeltje is. 
Zo zie je maar, ze verkopen zelfs de JdL. Hoef ik daar ook niet elke keer naar te zoeken.
Een paar leuke spulletjes rijker liep ik tevreden de winkel uit, daar kom ik zeker nog een keer terug!







Ik wens jullie alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Geke

12 opmerkingen:

  1. Leuk als je weer iets nieuws ontdekt in de brocante wereld.
    Ik ben benieuwd wat je hebt gevonden.
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik daar weer eens in de buurt ben, ga ik zeker een kijkje nemen! Bedankt voor de tip!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, een brocante adres erbij!

    Voor mij een beetje te ver weg, maar ik denk dat we alle mooie nieuwe aanwinsten van je gaan zien.

    Fijne avond!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goeie tip. Ik woon in Assen en wist, net als jij, wel dat er een winkeltje zat daar, maar ik ben er nog nooit geweest. Nu ik je foto's zie, weet ik zeker dat het niet lang meer duurt. Heel erg leuk! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen heb je op de kiek gezet! Ik kom ook wel eens in Assen, dus ook voor mij een adresje om te onthouden.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een geweldige winkel....leuk !!...liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een hele leuke winkel. Daar kom je vast en zeker vaker.

    Fijn weekend!

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dit vind ik een super leuke tip....Het ziet er héél mooi uit en aangezien ik in Eelde woon kom ik toch vaak in Assen ....Ik ga hier zeker een keertje een kijkje nemen.BEDANKT VOOR DEZE TIP.
    Fijn weekend en groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Woon ook niet zover van Assen, en heb het adres genoteerd!

    Thanks voor de tip!

    Fijn weekend, groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik weer. Vandaag ben ik even wezen kijken in de Tjotter en ik sluit me helemaal bij je aan. Wat ontzettend veel leuke spulletjes. Ik heb een schattige zilverkleurige kleine etagere gekocht, maar ik heb veel meer moois gezien. Supertip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk om een nieuw woonwinkeladresje te vinden!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer veel leuke nieuwe spulletjes in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen