Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

dinsdag 25 december 2012

2012; een terugblik

Dag allemaal,

Na morgen nemen we alweer langzaam afscheid van de kerstsfeer 
en daarbij ook van het jaar 2012.


2012 was vooral een jaar van genieten.
Genieten van mijn gezin en van de fijne vriendschappen die ik heb.


Genieten van vrije tijd nadat ik die in de jaren daarvoor heel weinig heb gehad,
omdat mijn twee banen mij compleet in beslag namen.
Het besluit om het roer helemaal om te gooien,
waardoor ik weer wat meer tijd voor mezelf en mijn gezin heb gekregen is heel goed geweest.


Hoewel het soms ook best zwaar was heb ik genoten van mijn werk 
en van de kansen die ik heb gekregen om mezelf te ontwikkelen.
Ik ben mezelf soms behoorlijk tegengekomen maar ook heb ik veel geleerd.


Ook heb ik veel moeten leren/studeren nadat ik weer ben begonnen met een studie.


Dus al met al best een gevuld jaar ;).


Een jaar waarin ik ook erg heb genoten van mijn blog.
Van het maken van de foto's en het schrijven van de stukjes. 


Van de leuke contacten die ik heb opgedaan naar aanleiding van mijn  blog. 
De lieve mensen die ik heb ontmoet.


Ik wil jullie, mijn volgers, dan ook heel hartelijk bedanken voor het lezen van mijn blog.
En voor alle leuke reacties die jullie hebben geven.
Gemiddeld wordt mijn blog zo'n 100 keer per dag bekeken.
Wie had dat ooit gedacht, ik in ieder geval niet!!
Erg leuk dat mijn woonstijl zo wordt gewaardeerd.


Eén van mijn wensen voor 2013 is om wederom vaak geinspireerd te raken
door middel van het lezen van jullie blogs.
Ook al heb ik niet altijd de tijd om te reageren,
ik probeer ze wel allemaal te lezen.


Misschien dat ik nog meer mede brocante liefhebbers kan ontmoeten.
Wat dachten jullie van het organiseren van een brocantedag voor de noorderlingen onder ons?
Ik heb nog geen idee hoe dat eruit moet komen te zien, 
maar laat maar eens weten als je dat wat lijkt.


Ik wens jullie allemaal een liefdevol, gezond
 en mooi 2013 toe.


Ik neem de komende twee weken even een blogpauze.
Ik hoop weer veel van jullie te horen, te zien of te lezen in het volgend jaar.
Tot blogs!
Groetjes,
Geke

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blogpost! Fijn dat je goed terugkijkt op een jaar waarin er nogal veel veranderd is, begrijp ik.
    Gezellige 2e kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie afsluiting van het jaar 2012 Geniet van deze dagen en een waanzinnig 2013 Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pracht van een afsluiting van het jaar 2012, Geke.

    Met nog een kleine week gaan we het nieuwe jaar in, hoe zal deze eruit gaan zien? We wachten het gewoon maar af.

    Voor jou en de mensen om je heen EEN FANTASTISCH EN LIEFDEVOL JAAR TOEGEWENST!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello,

    Prachtige foto's

    Geniet er elke keer van wens je een heerlijk jaar toe!

    Lieve bloggroet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat het toch een leuk goed jaar voor jou geweest is.
    Voor mij is het ook een goed jaar geweest.
    Veel verandert maar in de goede zin.
    Ik wens jou en je familie nog een

    Fijne 2e Kerstdag
    en een
    Gelukkig Nieuwjaar

    Tot volgend jaar gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een druk maar een leuk jaar lees ik ,prachtige plaatjes weer...wens jullie een gelukkig en gezond 2013 toe nog een fijne dag vandaag ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je het jaar 2012 als zeer waardevol hebt gevonden. Je fotos zijn schitterend. Fijne blogvrije dagen en tot in 2013. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geke,
    Ik wens je een fijne blogvakantie toe en een prettig oud-en-nieuw-feest. Bedankt voor je mooie blogs dit jaar en je leuke reacties. Enne... je hebt al een noorderling enthousiast hoor!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Geke,
    Allereerst wens ik je hele fijne dagen en natuurlijk een heel fijn oud en nieuw! En je idee voor een bijeenkomst van noordelijke bloggers lijkt me hartstikke leuk. Op mij kun je rekenen hoor!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie post om het jaar mee af te sluiten! Ook ik heb genoten van al je mooie en inspirerende posten en ik hoop dat je in 2013 weer veel moois laat zien en lezen.

    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful pictures and I wish you a Happy New Year.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen