Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zaterdag 5 januari 2013

TV mooi weggewerkt

Dag allemaal,

In mijn vorige huis stond onze TV in de oude commode van mijn kinderen,
mooi weggewerkt achter deurtjes.
Onze huidige zithoek is niet zo breed, waardoor de commode teveel de kamer in kwam.
We hebben de televisie sindsdien op een sidetabel staan.
Tot ik HET kastje tegenkwam op MP.
Maar 27 cm. diep, precies wat ik zocht!






En dit was de oude situatie.


Groetjes,
Geke

17 opmerkingen:

  1. Nou, dat is wel opgeknapt, zeg. Het geeft een veel rustiger beeld. En wat mooi, dat glas-in-lood raam op de kast!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede oplossing...
    Fijn weekend Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof ie er voor gemaakt is. Past prachtig zo. En fijn dat de draden en apparatuur uit het zicht zijn.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waah dit is een juweeltje zeg!! mazzel hoor hij staat geweldig!
    Nog een heel fijn nieuwjaar toegewenst!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi weggewerkt. Opeens zie ik overal vragen over tv en waar laat je hem komen hiet op blogjes of op fb. Ik ga er wat mee doen lijkt me leuk. Fijne avond .... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gedaan kom je even kijken.....
    http://eeuwigeliefde.blogspot.nl/2013/01/tvwaar-laat-je-hem.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw tv probleem is op een heel mooie manier wggewerkt hoor..prachtig zeg...
    Leuk zo'n smalle kast, dat neem idd weinig plaats in.

    Fijn weekend en liev egroet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooooi! Staat geweldig en lijkt me erg praktisch. En maar 27 cm diep, super!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Super kastje en een prachtig beeld!!
    Fijne avond,

    Lieve groet,

    Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ZO echt mooi! Een hele verbetering! Ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent! Soms is het heel goed om te wachten tot je precies vindt wat je nodig hebt, geniet ervan!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja heerlijk he de tv weg gewerkt

    ik heb nu sinds een paar maanden een hele mooie tv kast ben dr zooooooooo blij mee !!!

    maar dat raam achter je tv zoasl die stond wat een juweeltje zeg wauw!!!

    jaloers hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dit is echt veel beter.
    En wat goed zeg zo'n smal kastje.
    Past alles mooi in.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Geke,
    Wat een prachtig kastje zeg. Wat een bof dat je die hebt gevonden want het staat bijzonder mooi in je kamer en je hebt dat grote zwarte scherm heerlijk opgeborgen.
    Echt een enorme verbetering.
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Geke, ziet er prachtig uit....ik zelf had ook een tv kast maar toen er een lcd tv kwam, paste die er meer in en nu staat hij weer op het dressoir.....vind het eigenlijk ook jammer....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie vondst en een prachtige oplossing!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gaaf blog heb je. Ben terug wezen kijken tot vorig jaar winter geloof ik. hahaha... Zo gezellig zulke mooie foto's en ohhhh overal hangkastjes. Iets waar ik van droom maar ja ben niet alleen in huis hƩ! Ga je volgen dus wie weet lukt het door jou foto's manlief (kan alles maken)toch een keer zo ver te krijgen dat ik alvast ƩƩn zo'n kastje krijg.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen