Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zaterdag 21 juni 2014

OSI

Dag allemaal,

Ik houd zo van de echte oude, stoere brocante. 
Daarom noem ik mijn stijl OSI (oud, stoer en industrieel).











Ik ben ook een OSI groep begonnen op facebook.
Wees welkom om daar eens te gaan kijken.

Groetjes en een fijne dag,
Geke


10 opmerkingen:

  1. Heerlijk genietbeelden......
    Fijn weekend

    En nog van harte met je prachtige reportage......zo mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geke, ik hou ook van die OSI spullen hoor!

    Ga zeker een kijkje nemen op je facebook.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke naam ervoor!
    en inderdaad erg gaaf!
    greotjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn idd ook échte OSI- spullen. Heel mooi!!! Maar ik heb geen FB, dus helaas...Blijf ik je hier wel trouw!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook van OSI, vooral de combinatie van die 3. Toch pas je ook best veel brocante toe en dat staat er heel mooi bij! :)

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK BEN OOK GEK VAN JE OSI STIJL!

    MOOIE SFEER FOTO'S!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top blog!
    Ik ontdek je net doordat ik bij je binnen heb zitten gluren in de 'at Home' Brocante.
    Ik ga je volgen, gezellig ;-)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blog heb je, Geke! Ik ga je volgen.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's! oog vermakend. Het is weer herfst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie daar een heel leuk tafelkleedje opliggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen