Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zondag 7 december 2014

Kerst

Dag allemaal,

Voor mij geen uitbundige Kerst in huis, 
maar wel veel gezelligheid met lampjes en kaarsjes.

 




Een fijne dag vandaag!

Groetjes,
Geke

7 opmerkingen:

  1. Mooie sfeer! Zo is de kerst mooi in je interieur aangepast, zonder overheersend te zijn. Nog even over je vorige post: ik vind dat zwarte super bij je passen, maakt het allemaal net wat stoerder, meer pit. Mijn smaak veranderd ook langzaam, kies ook steeds vaker voor zwart. Niet te vergelijken met jouw prachtig mooie authentieke spulletjes, maar toch grappig dat je door de tijd heen een andere voorkeur ontwikkeld. Net of het steeds meer je 'eigen' wordt...Heerlijk toch?
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ontzettend mooi! Heel herkenbaar ook dat je smaak verandert. Voel het bij mij ook steeds meer opborrelen. En zie het nu, ook al is het te langzaam naar mijn smaak, wel veranderen. Fijne decemberdagen en lieve groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!!! helemaal totaal het tegenovergestelde van mijn huis maar dat vind ik nou juist zo mooi van bloggen!! Ik hou ervan! helaas heb ik maar 1 huis hahahaha Fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontdek net je blog, leuk, ik ga je volgen en natuurlijk even bij lezen. Een goed 2015 met veel leuke blogberichten.
    groet, Pauline, Logement it Foarhus en Brocantemeuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geke, I love your style! Industrial, but not cold, no, with a heart and Vintage, but not too sweet, yes, I like it here :))
    Greetings from Méa, who will take a look around now :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great article. Thanks for your great information, the content is quite interesting. I will be waiting for your next post.

    BeantwoordenVerwijderen