Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zaterdag 6 december 2014

Steeds meer OSI

Dag allemaal,

Ik merk (en jullie vast ook) dat mijn smaak qua inrichting aan het veranderen is.
Was ik eerst meer van het wit en de wat vrouwelijker touch,
nu komen er steeds meer donkere spullen in huis, 
en dan spullen met vooral een stoere verweerde uitstraling.
OSI noem ik dat (oud, stoer en soms industrieel).

hieronder enkele voorbeelden.














Ik heb ook een eigen groep op facebook, OSI.
Jullie zijn van harte welkom om daar eens een kijkje te komen nemen.

Fijn weekend!
groetjes,
Geke


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, Geke! Juist wat donkere spulletjes in je witte huis spreken zo goed! Fijne dag vandaag!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja! ben er ook fan van:) maar brocante blijft ook mooi, alleen niet meer in ons huis;-)
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen