Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

donderdag 22 januari 2015

Oud, stoer en industrieel

Dag allemaal,

Even weer een paar foto's van thuis.
Ik ben niet meer zo met mijn blog bezig 
omdat mijn facebookgroep OSI best veel tijd in beslag neemt,
maar zo nu en dan probeer ik mijn leven te beteren :)









Groetjes,
Geke

8 opmerkingen:

  1. Leuke sfeerfoto's weer! Ik hou er ook van! Jammer dat manlief t anders ziet... Anders had ik ook meer osi in huis! ;-)

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie, Geke! `k Ben ook in huis bezig met het oude, bruine brocante. Zo`n prachtige, warme kleur heeft het. Geniet van je mooie huis.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag ons best wat vaker trakteren op zo'n mooie foto's. Het is elke keer weer genieten van je stijl. Je zwarte kast met glazen deurtjes...Prachtig! Maar ook die verweerde spiegels zijn een lust om naar te kijken.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd weer heerlijk en gezellig bij jou binnen kijken.
    Geniet altijd zo.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je hier en op fb. Ik snoep van twee walletjes haha.
    Fijn weekend Geke. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Geke ...fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf! echt een stoere brocante stijl, erg leuk!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dag Geke,

    Wat leuk om je blog te zien, dacht al in de osi-groep, even op zoek naar jou, bij deze mijn complimenten, en ik hoop dat er toch nog wel regelmatig wat berichten volgen,

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen